Commercial

Thursday, November 25, 2010

Cara baru oder beger


Salam

1.Err, tetiba teringat satu pengalaman housemate aku pd satu hari. Malam tu kuar makan, selalunya keluar ramai2, tp malam tu yg kuar 2-3 orang sja. Yg lain pesan sja suruh bungkus.Ok.

2. Ada yg oder bungkus nasi goreng la, mee la & mcam2 lg, pastu ada gak yg kirim beli beger. Ok fine. Kami pon oder lah.

 Sample beger, tp tak bleh makan.
Pic credit to Wiki

3. Beger oder last sekali sbb kna jalan sikit & xpayah tunggu lama2 mcm nasi goreng etc.

4. Kawan aku ni otak dia pikir "bungkus", ye la bungkus nasi goreng la, milo ais la bla2.

5. So sampai kt stall beger tu dia pon oder la beger. "Bang, beger daging satu, bungkus"

6. Brader beger tu tercengang, aku dah terbahak2 gelak. Beger tu memang dah bungkus pon, ko nak bungkus brapa bnyak lapis lgi?

7. Si housemate aku ni pon baru sedar dr lamunan die, tersengih tersipu malu dgn brader beger tuh. 

8. Bila siap je, brader ckap : "Hah ni beger dah bungkus" hahaha

9. So jgan serabut2 & berangan time nak oder.Sekian.

p/s: no 8 tu aku tambah haha


Try oder air suam, tp panas sikit (-_-"



till then, assalamualaikum

3 comments:

Kazen said...

ronda2 dari UniKL Bloggers de facebook...terima kasih kerana letak banner n like box...satu pum dh ckup sebenarnye...nanti letak laa shoutbox senang ckit orn nk tinggal jejak

Firdaus Isa said...

orite, thank you

Zikri Husaini said...

begedil ker...keh2..

Post a Comment