Commercial

Sunday, December 19, 2010

My Result & Tag



Salam.


RESULT 

1.Fuh, excited gila nak tau result hari Jumaat 17/12/10 aritu hehe baru hari ni nak update. Aku dah agak mcam biasalah sistem e-citie UniKL mesti jammed gila punya sbb result released serentak utk semua campus. So 14,000 orang serbu masuk petang Jumaat tu walaupon result officially released pukul 6.00 ptang ikut announcement dlm web portal e-citie. 

2.Aku buka pakai Google Chrome, rupanya dinasihatkan pakai Internet Explorer atau Mozilla baru bleh hehe. Bila xleh buka memang berlori2 la komen, komplen, rungutan, (caci maki) keluar kt Facebook. Hmm memang betul salah student gak yg slalu serbu web portal tu serentak atau last minute. Tp admin pon kena proactive utk improve sistem. 

3.Slalu aku akan emel ke admin & CC kan ke Dept IT kat Canseleri. Dlm sehari lepa akan respond dgn reply kt aku dgn makluman masalah/sistem dah dibaiki. Terima kasih bnyak2. Tp ni lewat petang hari Jumaat, pastu cuti Sabtu Ahad, Isnin la baru complaint aku sampai, so ak tak da la alert benda camni kt admin sbb memang confirm lambat utk dpt respond. Pastu kalo tunggu traffic dah reda cikit bleh masuk la portal tu.

3. Ok lah, cukuplah. Alhamdulillah sangat2 sbb aku dpt Dean's List utk Sem 7 ni. Memang menepati ramalan aku sbb subject Sem 7 ni nmpak relax & ak confident bleh bwak. Last dpt DL pon Sem 1 haha. Terukkan?. Patut aku consistent dgn cuba utk dpt DL lg masa Sem 2 sbb  masih senang. Naik 2nd Year, Sem 3 & 4 adalah sem dgn subject2 killer yg giller ah. Sem 5 dah masuk bnyak subject core. Sem 6 aku pi industrial training. So tinggal Sem 8 utk aku score.

4. CGPA aku lg 0.05 utk aku graduate dgn First Class Degree huhu. Sbb selalunya aku score 3.3 ke 3.4 something camtu. InsyaAllah, sem dpn bnyak subject management, compare dgn Sem 7 yg masih bnyak technical. Ak akan cuba utk DL skali lg. Cantik sikit aku punya academic transcript nnti.

5.Huhu ada 1-2 subject Sem 7 ni yg aku target A, tp sekali dpt B+. Aiya, A- pon jd la. Memang confident sngat sbb carry mark dah mantap dgn project dpt deliver. Kalo tak lagi lawa result aku huhu xpa2. Thanks a lot utk smua lecturer.

TAG

6. Aiyark, aku kena tag dgn Ruby huhu ok, kita layan saja.

Pernah tak anda rasa cool ?
Rasa cool sngat duduk atas tiang layar Kapal Layar Tunas Samudera (KLDTS : Royal Navy page, Wiki page, FB page)  waktu beri dan terima tabik/salute dr kapal2 perang TLDM lain bila belayar masuk ke Pangkalan Lumut. cool gilerr bila dpt salute dr seluruh Armada TLDM.

Upload wallpaper yang anda guna sekarang.

Cerita pasal wallpaper tersebut.
Gambar ni aku amek dgn mode macro di i-City Shah Alam waktu bulan puasa hari tu. Tak sangka lawa gak hahaha 

Bila kali terakhir anda makan pizza ?
Err tak silap bulan puasa baru ni, dkt Tesco Ampang. Aku bkan jenis slalu pi situ. Buka puasa dgn bekas exco2 & senator2 dlm kabinet perwakilan sesi 2008/09. Tak lengkap semua datang, kaunselor Madam Nash pon join sekali. Dah macam orang gila kami bergelak2 kat situ. Maklumlah first time dpt kumpul lepas industrial training.

Lagu paling terbaru anda dengar.

Apa yang anda lakukan selain menyelesaikan tag ini ?
Dengar Hitz.fm. Aku dah tukar ke Hitz dari X-fresh (Xfm), sbb Xfm dah sewel dan sesat dr matlamat asal. Td sembang dgn tok, tp tok dah tidoq 

Selain name sendiri anda dipanggil dengan panggilan apa ?
Pedot, Pidot, tp cikgu2 aku slalu tersasul panggil Fairuz (-_-" 

Tag lagi 5 orang.

Siapa blogger no 1 kepada anda ?
Colleague dlm mcam2 event, classmates & class rep utk sem ni haha 

Katakan sesuatu kepada orang no 5.
Anda adalah anggota WonderPets :P 

No 3 ade hubungan dengan siapa ?
Owh, mamat Kulim ni dah in-relationship, tp tak kenal huhu 

Bagaimane pula dengan no 2.
Its complicated kot

Kata-kata cinta untuk orang no 4.
Euww xkan kat laki kot huhu hmm ingatlah orang tersayang haha 

Beri 5 perkara tentang orang yang tag

  • Sentap
  • Bdak Aloq Staq yg tak ckap Kedah :P
  • Mesra alam 
  • Peka
  • Mami Jarum wahaha (lawak sja Ruby)



till then, assalamualaikum

4 comments:

Rabi'atul Roslan said...

mami jarum jgak yg kene? ingt ruby nie internet bergerak ke? grrr~ hahahahhahaha...


eyh2.. DL lah.. tahniah2!!

Duke of Black Antz said...

haha cepat je dia bg komen haha
xdak lah, caring sbnarnya, sja melawak

owh,tenkiu2

Rabi'atul Roslan said...
This comment has been removed by the author.
Alia said...

terima kasihlaa atas tag nieh. terharu gilak. tahniah, berjaya gak dean list. bangga ngan kejayaan ko. alhamdulilah!

Post a Comment