Commercial

Monday, May 24, 2010

Tamat INTRA


Salam

Pesanan pihak penaja kpd Alia Lili Lala Mansor yg request aku update blog:
okeh makcik,aku dah update :P


Entrance to ICSB shop floor

Secara rasminya aku dah tamat INTRA 23 April, (so sekarang dah 24 May,ah suka hati aku la haha) di IngressCess Snd Bhd,Bandar Baru Bangi. Hari last tu agak kurang menarik bagi aku sbb aku demam, so bila aku demam mood aku tak baek cikit, haha sampai kna sound dgn Abng Jai. Sori la bro, orang demam tak larat la nak layan lawak2 sana sini. Hari last tu hari Jumaat, asal hari Jumaat ja akan ada makan2 hahaha. Hampir setiap Jumaat ada ja makan2, jamuan perpisahan Abg Azwan la, Akak Emy, pastu CEO Cik Midi belanje KFC la, supplier tools bagi KFC lagi, pastu Cik Ghazali nk pg Korea pon belanje KFC lg, (-_-" ,KFC lagi, Abng Halim balik Korea belanja satay kajang plak, makan ja keje. blom masuk pizza lg tu, haiya....

Petang tu ada jamuan ringkas perpisahan dkt cafe Ingress Operasi Bangi, semua isi company ada kecuali Cik Habib & sorang lg trainee, (dah lupe name haha) ha Jabir, (eh ingat plak) dkt cafe, dari technician sampai la CEO pon ada. Memula Cik Midi (CEO) bagi speech, first time dlm sejarah trainee terpaksa stay OT sampai lewat pagi (aku la tu) , so dia ucap thanks bnyak2 & pelawa kalo nak join balik ICSB pon apa salahnye, tp CGPA mesti 3.5 ke atas (ada syarat plak). Hmm saja nk bagi semangat utk study la tu. Pastu GM plak bg ucapan, pastu tetibe mintak wakil trainee utk bagi ucapan, so aku dgn paksarelanya pon bg ucapan la, thanks bnyak sbb bnyak belajar kt ICSB, yg tersurat & tersirat (GM call that "tersirat" to be "Magic") . Pastu Isma lak bagi ucapan bg pihak perempuan.Thanks Isma sbb lengkapkan speech aku.

Eh? sepatutnya farewell ni tu trainee UniKL je (termasuk Arman dr IKBN), tp company buat sekali utk trainee dr kolej lain sekali (haha jimat kos). Jadi kesian la yg teramat dkt Akif & Jabir, sbb diorng keluar nnti xda makan2 lagi hahaha. Makan2 ditaja oleh company & cikit sponsor dr kami, dgn dimasak oleh kakak Isma yg bakal bukak kedai makan kt Cyberjaya (wah promosi :P). Sebelum makan ada la cikit hadiah kenangan2 dr pihak company.

Lepas makan plak, sesi bergambar la. Gambar cam tak penah tgok camera plak diorng ni, dari cafe sampai la ke shop floor. Haish!!!

Ops, episod makan2 tak habis kat situ je, sambung plak dkt kedai makan mane tah dkt Bangi. Mak ai kedai die mcam nak pg kem bina semangat lak dia punya jalan, tersorok cikit disebalik hutan belukar, tp tempat dia best! cam resort ala2 kampung Melayu. Makan pon duduk cam makan kt beranda rumah kampung. Lepas makan sambung plak gossip2 pasal kilang, gelakan orng tu orng ni, gelakkan sesame sendiri hahaha tak leh blah

Okeh layan gambar2 plak

En Hamidi CEO's speech


Haha it's magic sir!


Isma bagi speech


Thank you!


Front : Habib, Jai, me
Middle : Mazni,Isma,Fazli
Back :Halim, Iskandar

To me:
Okeh, sila pening kepala utk FYP, tp seblom tu sila jayakan MSR FIST UniKL

To ICSB:
Thank you so much!!!.

till then, assalamualaikum

3 comments:

Alia said...

perlu ke napa aku ada skali?? hahahaha

Duke of Black Antz said...

da ko yg request :P

Alia said...

ok. sila update lg~

Post a Comment